Se11 tabii canım zaten ben de baklava yiyemem insülin onu kurtarmaz 😂 ara öğün bi avuç cips , başka ara öğün iki bisküvi az bi dondurma falan kaçamak dediğim.onda bile ölçülü olmak zorunda hissediyorum. Alıp elime bi dondurmayı yemeyi çok özledim mesela 🥲