Esiilaa Gecen ay kimyasal gecırmıstım silik çizgi ile öğrenmiştim bu ay adetim 4 gün gecikti yine çok silik çizgi çıktı sizce yine mi kimyasal:(((
RavenV Esiilaa Çizginin silikliği ile kimyasal gebelik olup olmadığı anlaşılmaz. Kan vermeniz gerekiyor.
esca344 Esiilaa canım hiç de öylesilik falan değil gayet normal pozitif ben cok daha silik şekilde öğrendim çizgi silikliği ve kimyasal gebelik arasında ilişki yok
Sumisali_ Esiilaa kimyasal silik çizgi ile anlaşılıyor mu bilmiyorum ama testinize göre var görünüyor çok yeni olmalı bence hemen bi kan testi verip takibini yaptırın ancak betaya göre anlayabilirsiniz.Rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşallah 🤲
poyrazmom_ Esiilaa kimyasalla silik çizginin bi alakası yok canım beta değeri düşük olduğu için çizgi silik çıkar kan verip öğrenebilirsin inşallah sağlıklıdır 🌸
Esiilaa Bilmiyorum hemen oraya bağladım yine kimyasal mı acaba yeterli yükseklikte değil mi diye:( adetim geciktiği için daha belirgin çıkar diye düşündüm yarın kan vereyim en iyisi o zaman
Esiilaa Sumisali_ umarım evet öyledir teşekkürler değerlendirmeleriniz için yarın kan vereyim kesin sonuc için