DeryArenn ilk 8 haftayı doğumdan sonraki bikaç gün içinde alıyorsunuz. İşyerinize doğum raporunu ve sonraki 8 haftalık raporunuzu ilettiniz dimi. Muhasebe raporu onaylıyor sonra para yatıyor. Ben 37 de izne ayrıldım 39+4 de doğum yaptım muhasebeye raporumu ilettikten 2-3 gün sonra mesaj geldi paranızı ptt den alabilirsiniz diye.