ysmlvt bat 17 , normalde regl öncesi göğüslerim çok şiddetli ağrırdı ama bu sefer hiç ağrım yok. Sadece dün akşam çok şiddetli kasık ağrım oldu . Her belirtiyi araştırıp hamile miyim diye bakmaktan yoruldum🫣🫣 umarım gebelik belirtisidir🤎
bebegimolacak ysmlvt benimde normalde regl öncesi ağrı olur bu ay hiç olmadı ve 3 gün geçti hala olamadım, testte negatif
melegim01_ ysmlvt benimde adetim 2 gun gectı sadece bel agrısı var 4 gun öncesine kdr adet sancısı gıbı sancı cektım simdı yok yarın test yapıcam Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah
_busss Benimde 2 aydır yoktu her adet öncesi olurdu muhakkak gebelik zannettim ama değilmiş bu ay da var tekrar bat yarın bekliyorum :(
ysmlvt _busss 3 gün önce erken gebelik testi yaptım negatifti ama awox markaydı ilk defa duydum ve kullandım
ysmlvt _busss regl gecikmesinden sonra öğrenen çok kişi var, ben ilk defa bu ay hamile gibi hissetmiştim🥹
bebegimolacak Hala gelen giden yok bende ahahah şaka gibi gerçekten erken gebelik testim olsaydı onu yapcaktım ama sırf ümitlenmemek için gidip almıyorum
ysmlvt bebegimolacak evde test yoksa bekleyin bence, bende yarın bir test yaptıktan sonra beklicem🙂↔️ korkuyorumm