adatuna Kızlar selam, 3-4 gün önce regl olmam gerekiyorsu ama az bi kanama oldu çok ve bitti bugün ovulasyon testi yaptım ve böyle çıktı. Sizce yumurtlama mı? Doğumdan 11 ay geçti normalde 2 aydır regl oluyordum ama 1.5 gün tam olmsdı bile anlayamadım.
myangelson adatuna yani yumurtlama olma ihtimali de var pike biraz yakın duruyor yumurtlamaysa bugün yarın pik yapar diye düşünüyorum. Gebelik ihtimaliniz var mıydı? Bir de gebelik testi deneyin isterseniz az bir kanama gördüm dediğiniz için öyle diyorum
adatuna myangelson 1.5 günlük kanama regli o zaman 3 günde de yeni yumurta mı oluşuyor kafamda deli sorular😂