Burcu-2634 Tugve bende tansiyon hastalığı yok ama 2 haftadır tansiyon çıktı ilaç kullanıyorum bakalım bende bekliyim şurada genelde genel uyutuluyor diye duydum ama tam bilgim yok öğreneyim
Minikanne-76 Tugve Ben tansiyon firlayjnca gebelik zehirlenmesi yaşadım canım şuan ilaç kullanıyorum tansiyon takibi 3 4 ay daha devam edecek sezeryanla 34 haftalık iken doğdu genel anestezi verdiler bana
Htchoca Burcu-2634 bende günde 5 defa alfamet kullanıyorum tansiyonunuz kaça çıkıyor acaba şu süreçte
Burcu-2634 Htchoca alfametten önce 14/9 dan aşağı çok nadir olurdu ama ilaç içmeye başlayonca 13/8 13 /9 en yükseği normali 12/8 12/7 falan