Simya2810 İzmir’de gidebileceğim doktor arayışım var. 20 haftalık gebeyim. Doktorumun doğum ücreti çok yüksek değiştirmek istiyorum. Serklajlıyım o yüzden ilgili bir doktora ihtiyacım var.
Nurmert Simya2810 Barış Büke🌸 benim serklajımı da kendisi atmıştı harika bi hamilelik ve doğum süreci yaşattı bana
Hiranurunannesiii Simya2810 Ekol hastanesi Halil Gürsoy Pala. Bende serklajlıyım. 23.haftadan itibaren Gürsoy beyle devam ediyoruz, 34+3 haftalık olduk. Ben memnunum tavsiye ederim. 🌸
Nurmert Simya2810 yani daha iyisinin olmadığını bu alanda biliyorsunuzdur o zaman ama ücretler konusunda haklısınız
2princessmother Simya2810 offf oturup gerçekten ağladığım bir konu 🥺 o kadar strese girdim ki Ya verecek güç var ama çok fazla yani gerçekten acıyorum paraya normal olacak benim doğumum 🙁