Kızlar bn bugün 15 haftalık oldum. 3. Hamileliğim . İlk hamileliğim 18. Haftada sonlandı. 13-14 haftalarda seyirme gibi bişiler hissediyordum. Snra kesildi o hislerde. Hatta 2 gün hiç bişi hissetmedim dedm bişi pldj heralde hemen doktora gittim herşey normaldi. Ben o günden beri hiç bişey hissetmiyoru . O seğirme falanda bağırsak hareketi falandı heralde. Bu haftalarda bişey hissetmemem normalmi ya. İlk hamileliğimde kalbi durdu diye çok korkuyorum. Hep acaba bişey mi var kalbi mi dırdu acaba diyorum. Siz kaçıncı haftada hissettiniz