Selam kızlar bi sorum olacak, yaklaşık bir haftadır ara ara su gibi akıntım var. Kokusu veyahutta rengi yok. Bunun nedeni nedir? Özellikle ayakta durduğumda daha çok akıyor. Ara ara sancı gibi kramp gibi bir ağrı da giriyor karnıma. Tecrübelerinizi paylaşırmısınız❤️