ceyydaa şuan çok erken bakılsa da gözükmez ki zaten ilerleyen dönemlerde bakılıyor benim 7 ayıma kadar yoktu bende sizin gibi acıkıyorum sürekli doyumsuzluk hissi var diye gittim şeker çıktı Hafife almayın bence bu durumu biraz da psikolojikmen olabilir bi can taşıdığınızı ve onu da kendinizle doyurmanız gerektiğini düşünüyorsunuzdur belki de iki canlıyım yiyim fln