aslanmom1992 Kızlar aralıkta doğacak bebeğim nasipse benim ilk gebeliğim ve ne almam gerektiğini bilmiyorum kıyafet olarak neler aldınız kaç uzun kollu, kısa kollu zıbın kaç alt üst takım vs aldınız bu postun altına yazar mısınız ♥️
Ssssserapppp aslanmom1992 merhaba, benimde ilk gebeliğim ve aralık ayinda doğumum olacak. Bende henüz bir hazırlık yapmadim sadece hastane çıkışı ve zibin var elimde. Açıkçası ne alacagimida çok bilmiyorum. Çok abartmayı düşünmüyorum hem çabuk büyüyorlar hem de her bebeğin kilosu farklı olduğu için gelişimine göre almayı düşünüyorum buyukleri bedenleri ☺️
Annelikmghb aslanmom1992 bende aralikta nasipse dogum henüz bisey almadim ama kışa denk geliyor kışlık takımlar almayi planlıyorum yaza zaten alti aylik falan olucak alti aylık ta mevsimlik takimlar zibinlar almayi planlıyorum
duyguluanneee aslanmom1992 merhaba benim de aralıkta doğum olacak ama benim ikinci gebeliğim ilki yaz bebeğiydi ben hastane çıkışı aldım iç zıbınlar aldım üstüne de altlı üstü takım ve tulum aldım ilk aylar için çıtçıtlı tulumlar ya da fermuarlı kolay oluyor ama daha büyük için alt üst takım gerekli bence yenidoğan çok almadım daha çok 3 6 ya da 6-9 aldım çok çabuk büyüyorlar ilk bebeğim 4 kilo doğdu Yenidoğanlar olmuyordu bile adeti de size kalmış ama yine de az düşünmeyin çünkü çok çabuk kirleniyor ve kışın kuruması zor e e bebekte indirim oluyor oradan bakabilirsiniz