Mercimekannesi45 Zeynepci012 benimde iki günüm kaldı sonra kavuşma 🥰değişik hisler duygular korku herşey var bir kaybim var bu gebeliğimden önce sezeryan olucam şimdi ise ama doğumdan çok süt için endişe ediyorum inşallah çok beklemeden gelir
Ceycey1881 Zeynepci012 heyecan,stres,gerginlik her sey var çünkü ne gelen var ne giden hic sanci yoo🥲
Zeynepci012 Ceycey1881 bizde de öyle sadece belim ağrıyor ben sezaryen olcam Allah nasip ederse çatı muanemde hiç açıklık olmadı bebeğide riske atmayalım dedik
Zeynepci012 Mercimekannesi45 hayırlısıyla inşallah🥹💕 evet en büyük korkulardan birisi o inşallah anında gelir sütümüz yoksa uzun sürerse çok sıkıntılı olucak
bussra-23 Uygulamaya göre son 2 ama arada giren yalancı sancılar hariç birşey yok ne yapıcaz bilmiyorum 🤷🏻♀️
Simge22 Zeynepci012 doktor cumayı beklemezsin dedi fakat geçen günkü sancıların yanında şuan sıfır sancı arada bir giriyor sonra yok 39 haftalık olduk bizde 1 cm açılma vardı
Zeynepci012 Simge22 geçen ki yalancı olabilir gerçek sancılarınız gelir sıcak su çömelip yerleri silme felan açılmanızı sancınızı ilerletebilir diye biliyorum sağlıcakla doğumunuz olsun inşallah 🥹💕