Busetacir sadece1selda evet 14. Günde bakmanı tavsiye ederim ama belki 12de de silik çıkabilir. Yine de 4 gün daha beklesen daha net sonuç alırsın, hayırlısı olsun inşallah🙏🏼
arinmommy Döngü günündeyim bugün yaptım ama çok zorla baktığımda bir gölge görebiliyorum moralim bozuldu. Önceki döngü surelerim 27 ve 31. Günlerde olmuştum. Uygulqmaya göre yarın regl gösteriyor ama ben nerdeyse eminim gebe olduğuma bilmiyorum. Umarım hayal kırıklığı olmaz
1edanur sadece1selda ben adetime 3 gün kala yapmıştım net bi şekilde sonuç aldım ve doktora gittiğimde kanımda çıktı fakat keseyi görmek için bir süre sonra çağırıyor. 28. Haftam 🥲
Melikeex sadece1selda amin inşallah canım suan bıraz sıkıntımız var dusuk rıskı var devemlı kanama oluyo bıde tocoplazma cıktı bebegın suyundan ornek alıncak eger ona gectıyse bebek alıncak ona gecmedıyse antıbıyotık verılcek lutfen dua edın bebekte bısey cıkmasın 🙏🥺
Elifff2112 sadece1selda ben 2 gün öncesinden yapmıştım canim pozitifi gördüm 🌸 sende görürsün inşallah
Bgdt16 Merhabalar adet günümden 1 gün gecikti yarın idrar testi yapsam çıkar mı sizce 2 tane düşüğüm oldu korkuyorum da
Salihanurrr Bgdt16 bence yap bende bir gün gecikmeyle öğrenmiştim hemde net çizgiydi 2. Çizgi erken gebelik testlerinde daha iyi çıkar sonuç diye düşünüyorum
Bgdt16 Salihanurrr 2 günde negatifti bugün 5 gün yaptım aradan zaman geçtikten sonra 2 çizgi cikti bilemedim