nurkaya_11 Salihaksy evet öyle oluyor sanci eğer 3 e ve 1 de düşüyorsa hastahane yakınsa o zaman çık evden uzaksa şimdi çık biraz daha takip edip
Elifmelif Salihaksy sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben burdan heyecan yaptım Allah yardımcınız olsun 🙏🏼
sanem678 Salihaksy şuan benimde aynısı arada ağrı gidip geliyor hastaneye gittim ama suni sancı veriyorlar istemedim yarına kadar bekleyeceğim yarın mecbur yatış var haftam geçti
nurkaya_11 Salihaksy yerinde duramayacak kadar olacak hastahane 10 15 dkaklik mesafedeyse bekle 3 dkkaya düşünce şiddetli basliycak kivrandiricak açıkçası
nurkaya_11 Salihaksy sertlesmeler olabilir kasılma ama inan hareket etti mi etmedi mi hatırlamıyorum sancidan yani ben erken gitmiştim hastahaneye 8 saat sanci çektim hastahanede
Aieskocaak Salihaksy hayırlı olsun gözünüz aydın sağlıkla büyütmek nasip olsun. Kaç haftalıktınız doğumu başlatmak için bişey yaptınız mı
bussra-23 Salihaksy allajçh analıbabalı büyütsün inşallah gözünüz aydın olsun 🌸☺️ öncesinde suyunuz veya nişanınız geldi mi