meryem90 Hanimlar Merhaba, ense kalinligi 2.1 cikti.13+1 de olctu. Bu sekilde olup dogum yapan var mi? Riskli birsey mi? (Doktor riskli gebelik diye hasta kaydi acmis.)Cevap verenlere simdiden tesekkur ederim.
asyap meryem90 3 ve üstü sıkıntılı diye biliyorum fetal DNA önerdi mi doktorunuz burun kemiği oluşmuş mu bi de
Baby_B meryem90 3 ün altinda ense kalinligi normal canjm Kanaman falan var miydi,riskli gebelik yazmasinin öyle bir sebebi olabilir Ense kalinligi ile ilgisi yoktur bence
meryem90 asyap burun kemigi vs birsey soylemedi sadece amniyosentez onerdi.2nin uzerine cikinca biz skntili goruyoruz dedi doktor.ama her yerde 3un uzeri skntili olur yaziyor.
meryem90 Baby_B yok kanamam yok ama sadece kanda troid yuksek cikmisti tekrar olctuler normal cikti.bakalim bu hafta carsamba gunu gorusecegiz doktorlar ama :(
asyap meryem90 bi sıkıntı olacağını sanmıyorum bi perinatologla görüşün isterseniz o daha doğru yönlendirme yapar amniyosentez biraz riskli durumunuz varsa fetal DNA yaptırın başka bişey yaptırmanıza gerek kalmaz hiç