isimsizdir 2 kez devlete gittim 12 ve 15 haftalık cinsiyet için tahminde bulundu Şuan 16 haftalık olacam randevu aldım gitcegim guN 18 haftalık falan oluyorum o zmn cinsiyet net söyler dimi
aysegul2812 isimsizdir 16. Haftadan sonra daha net gözüküyor söylüyorlar tabi bebişin pozisyon netse 😀
Yeniyeniden isimsizdir kiz bu devlet napiyor biz 18 haftalık detaylı gördük kalp damarını bile millet daha pipi mi degilmi göremiyor 😀
isimsizdir gaydirigubbakcemilem ne bilim yaa 12 de gittim tahminde bulundu 15 de gittim bana erkekge benziyor ama kordomda olabilir diyor yani cohazda iyi
isimsizdir aysegul2812 ben çikolata yiyip gidiyorum doktor saniyelik bakıyor net değil daha küçük diyor
isimsizdir Ceycey1881 vallahi 18 de gitcem yine birşey demezse artık gitmem cinsiyet için kaçtır gidiyorum artık heves bile kalmadı kıza birkez benziyor dedi sonra erkek ama kordom olabilir dedi cevredekiler de sorunca bende kız diyorum artık ilk gebeligimdeki belirtilere karın şekline bakıyorum söylüyorum
isimsizdir Yeniyeniden vallahi ne bilim hep tahmin artık kim dese ilk gebeligimdeki karın şekli belirtiler aynı oldu için kız diyorum artık 18 de gitcem yine belli değilse heves bile kalmadı saniyelik bakıp tahmin ediyor
aysegul2812 isimsizdir bu kez de göremezse içinize sinmiyorsa bide başka doktora görünün şansınızı deneyin
Ceycey1881 isimsizdir bence net olmadan kimseye deme cinsiyet benim belirtiler hep kizdi ama erkek çıktı 🙃
Anonimanonim 8.haftada doktor bize ailede erkek torun var mı dedi😁 tabi o an idrak edemedik ama resmen ipucu verdi
Beybyi Bende 13 haftalık olucam yarın devlete gidicem cinsiyetini bende merak ediyorum bana bı şey dermi ki acaba
isimsizdir Ceycey1881 3 oldu git gel 4 aylık oldum bilmiyorum desem saklıyor decekler bende göbeğim kızımda da aynı asermem falan kız diyorum kaynanamda zatn kız belli demişti