BFAydemir Arkadaşlar bu gün doktora gittim. 28+3 bebeğin başı büyük dedi? Sordum ama net cevap alamadım. Ciddi birşey yoktur değil mi? Ya da tehlikeli? Bilen biri varsa yardımcı olabilir mi? Stres oldum
Mrvsmt2502 BFAydemir anormal bir büyüklük olsa söylerdi diye düşünüyorum. Benim bebeğiminde kafa çapı haftasına göre ileride çıkıyordu ama bu biraz genetik. Kocakafalım diye seviyordum hamileyken stres yapmayın 🥰
gaydirigubbakcemilem BFAydemir bizimde büyük çıkıyordu doktorumuz babası gibi kocakafalı olucak diyordu öylede oldu 😂😂
Rabiamina BFAydemir genetik de olabilir. Sizin ya da eşinizin ailesinde başları genelde büyükse bebekte de olabilir. Riskli durum olsa bilgi verirlerdi. Doktorlar bazen elimize ateş topunu verip gidiyorlar. Soruyorsun açıklama yok. Allah yardımcınız olsun. İnşallah başka sıkıntısı yoktur.
zeynosileannis BFAydemir anormal olsa söylerdi benim bebeğimde öyleydi benimde bebekken kafam büyükmüş ama daha zamn var dengelenir daha vücudu büyür başı fazla büyümez belki artık 😊
Esmahmet Dün bana da öyle söylendi. 35+4 teyim kafası 38 ile uyumlu çıktı. Bence milim farklılıkları. Korkulacak bir şey yoktur.
ylmzm BFAydemir benim de 33. Haftada kafası 2 hafta önde denildi. Önceden 1 hafta önden gidiyordu diğer ölçümler de 1 hafta önde çıkmaya başlandı. Şekerime felan baktılar zaten gebelik şekerim yoktu tekrar bakıldı açlık tokluk normal çıktı. Doktor genetik olabilir iri bi bebek dedi. İlk çocuğumda da kafası önden gidiyordu şükür bir sıııntı olmadı. Ultrasonda beyin yapısını da görüyorlar doktor geçen hafta gittiğimde beyninde bi sıkıntı yok ama koca kafalı olacak demişti. Sağlıcakal doğsun inşallah yavrularımız.
Bkt33 BFAydemir benimde kızım koca kafalı doğdu , haftasına göre ileride gözüküyordu , hiç bir sağlık sorunu çıkmadı canım , çünkü benimde babasınında kafası büyüktü 😂 o yüzde endişelenme kendini strese sokma takipte olun sadece 🌸
BFAydemir Bkt33 bizimkinin de babası koca kafalıymış küçükken. Eşim öyle diyor. Benim de kafam büyüktü dedi. O yüzden rahatladım😀💙
Lutulut BFAydemir Benim oğlanın 3 hafta öndeydi hep kafası. Detaylı temizse endişelenmeyin. Doğduğunda gayet orantılıydı 😂