Kızlar bebeğim 5.5 aylık bugüne kadar hiç tiroid sorunum olmamıştı geçenlerde boğazımda şişlik farkedince doktora gittm ve tiroidlerimin çalışmadığını söyledi tsh çok yüksek çıktı hamilelikten veya emzirmeden kaynaklı olabilir mi var mı bu durumu yaşayan