Annelikmghb Cuma günü kan ve idrar verdim daha once enfeksiyon vardı sekerde biraz yüksek gibi tok gitmistim saglikci arkadaslar bana bilgi verebilirmi hastaneye gitme sansim yok bugün
Yasss11 Annelikmghb sağlıkçı değilim ama hastanede çalışmıştım az çok anliyorum kanda enfeksiyonun yüksek çıkmış biraz
Annelikmghb Yasss11 ya bu hafta doktora gidecegim insallah cok daha yukselmezde en cok sekeri taktim ben kafama😟
heyben Annelikmghb enfeksiyonunun yüksek, tokluk şekeri ise yemek ne zaman yemiştiniz? bence şekerden çok enfeksiyonu önemseyin bebek için enfeksiyon önemli
Drfatma heyben bebek için şeker de önemli asıl, yemekten ne kadar sonra verdiniz tokluk için iyi değeriniz aslında
Annelikmghb heyben evde antibiyotik var ama icince migde bulantisi yapıyor daha oncede aksef500 bana yan etki yapti klomeks1000 vermisti bulanti oluyor
Annelikmghb Drfatma iki saate bisey yemesem halim kalmiyor 26 haftalık olduk 28 haftada seker yuklemsi demisti doktor bu hafta gitsem olurmu
heyben Annelikmghb siz doktorunuz vermeden içmeyin antibiyotik, en kısa zamanda doktora gidebilirseniz iyi olur sizin için
Annelikmghb heyben bir ay öncesi ayni enfeksiyon vardi hem kan hem idrar o zaman vermisti antibiyotigi gitsem yine aynisini verecek
Annelikmghb Drfatma bu hafta ilk firsatta gidecegim insallah hersey iyi olur teşekkür ederim yorumlar icin 🙏
Yasss11 Annelikmghb enfeksiyon için dut kürü yapmani öneririm birebir hemen düşürüyo araştır istersen ve tabi doktoruna danisarak yap