E_E1996 36dayken sabahtan hafif sancılarım oluyordu doktorum da normal demişti önemsememiştim. Sonra bebek sağ tarafımda toplanıp kasılıp duruyordu. Lavaboya gittim bi baktım kahverengi lekeli akıntı. Nişanım geldi sandım. Acilen doktora gittik. Alttan açıklığıma falan baktı açılman yok dedi bebekte kanalda değil. Doğum yok. Sonra bi baktı iltihap var iltihaptan kaynaklı lekelenmem olmuş. Nst de biraz sancım çıktı onlar da yalancı sancıymış. İlaç tedavisi verdi. Onları kullanıyorum şu an. Siz de doktora görünün mutlaka