Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim 3 gün önce grip oldum ateşlendim şuan ateş yok şükür ama öksürük beni mahvediyor aşırı halsizim parol dışında birşey kullanamıyorum burnum çok tıkanıyor iliadin spray çok iyi geldiği için arada onu sıkıyorum başka ne kullanabilirim doktora gitmem gerekli mi birşey yapmazlar diye gitmedim bile
Koku ve tat kaybımda var dünden beri
Bir de 95 kilo ile hamile kaldım 90a düştüm bu ara baya zor geçiyor günlerim😔