Ay gerçekten mı😞 ben hep doğuruyorum kesin doğumla alakalı dedim durdum ondan mıymış 😞 kız bildiğin adet olacak gibi kasık ağrısı yaşiyorum resmen gidiyorum nst sancı çikmiyor o an mesela
Hangi fitili kullandın bana neo penatron diye başlayan bir fitil yazmış doktor