b-bg ay bunu kimse söylemeyecek diye korkuyordum. Benim de aksine düşük riskim olduğu için ilk dönem hep alttan bakıldı sorunu tam tespit edebilmek için. O cihazın bebeğe kadar falan gittiğini düşünüyor sanırım insanlar bu sekilde dediğiniz gibi hep zaten hassas olan insanların kendilerini suclamasına sebep oluyorlar hem de doktorları.