h_s1411 ben yaptırdım 12.haftada risk çıkmadı çok şükür. Üçlü dörtlü testlerin yanılma payı çok yüksekmiş ikili onlara göre bir nebze daha doğruluk payı yüksek. Yine olsa yine yaptırırım. Risk çıkarsa eğer fetal dna yaptırırdım yanlış anlaşılmasın bebeği aldırmak gibi bir düşüncem asla olamaz allahtan gelmiş deyip başım üstüne fakat bir risk varsa sağlık sorunu varsa bebek doğmadan her şeye hazırlıklı olmak lazım diye düşünüyorum kendi fikrim