Mortutku özlem hanım banada ilk başlarda iyiydi son ana kadar ona gittim ama Doğumu konuşmaya gittiğimde pek ilgilenmedi gebelik eğitimi alırsam o şekilde doğumuna girerim dedi.Aksi taktirde Doğum anında bağırıp çağıran kadınlardan hoşlanmıyormuş o yüzden banada eğitim önerdi ama hastane evime uzak ayrıca ücretli gitmeyede durumum yok..Ayrıca eğitime gitsem bile bağırıp bağırmayacağımın garantisini veremem sonuçta acı çeken benim,kendisi değil..sorduğum sorulara düzgün cevap vermiyor ben sormadan Bilgi vermiyor açıkçası ilgisiz beni son anda şaşırttı bende bıraktım direk Sevil hanıma gittim ilk kontrolde maşallah baya ilgiliydi bundan sonrada ona devam etmeyi düşünüyorum