--Sevgi-- 9+6 yım ben şuan tam anlayamadım doğrusu kanamam falan oldu doktorum çok rahat tabi bende böyle olsun istiyordum ama bazı konular kafama takıldı yoksa dışarda özele giden arkadaşlarıma soruyorum onlarından benden frklı yok pek birde benim geçmiş hastalığım olduğu için üniversite hastanesi tercih ettim bebek için de yoğun bakım vs durumu olsa kesinlikle daha mantıklı geliyor