Arkadaşlar ilk hamileliğimde karnım 6.aydan sonra çıkmaya başlamıştı ve oğlum oldu .Şimdi 2 aylik hamileyim ama sanki 4 -5 aylik gibi sizce kız olacak o yüzden mi yada 2.gebelik olduğu icinmi hemen çıktı kilolu da değilim 52 kiloyum, tecrübesi olan var mı aynı durumu yaşayanlar