seda_ay
Aynı şekilde ben de hamileliğimi öğrendikten sonra hemen işi bıraktım ne olur ne olmaz her ihtimale karşı diye ama benim de hüsranla sonuçlanmıştı bu hamileliğimde 33.haftaya kadar çalıştım çok şükür hiçbir sıkıntı hiçbir sorun yaşamadım 37′ye kadar daha devam edebilirdim o yüzden peşini bırakmamanızı tavsiye ederim