Merhaba,
Tüp mide ameliyatlıyım ve kabızlık durumunu çok sık yaşıyorum. Sürekli ilaç kullanarak tamamen tuvalete çıkabiliyordum. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri çok sıkıntı yaşıyorum.Sizler kabızlık yaşadınız mı ? Doktorunuz herhangi bir ilaç tavsiye etti mi?