Kızçeler hayırlı sabahlar. 7. Haftaya girdik 1 haftadır aşırı bulantım var kusmuyorum ama devamlı bulantı hali var çok feci. Prilam kullanmaya başladım akşam 9 10 gibi 2 tane içiyorum ama 2 gündür gündüzde bulantım oluyor çok aşırı olmasa da . Acaba erken mi içiyorum direkt yatmadan mı içiyorsunuz siz? İlk aldığım gün öyle attım ama ertesi sabah uyku hali çok oldu o yüzden biraz erkene çekmiştim yanlış mı yapıyorum. Kullananlar yorum yapabilir mi rica etsem