Dilekdamla tansiyonum normalde yoktu zehirlenme sonucu çıktı ama ben hissetmiyordum ne baş ağrısı ne göz kararması hiç birseyim yoktu sadece bebek hareketlerini hissetmemeye başlamıştım ve 2 haftada aşırı ödem oluşmuştu vücudum da beni direk doğuma aldılar kızımın kalbi yavaşlamaya başlamıştı çünkü 27 haftalık 1145 gr doğmuştu şuan 4 yaşında