Ah polikistik over sen nasıl bir illetsin !! Bir seneyi geçkindir tesavi görüyorum şuanda 29 yaşındayım. Dört defa klomen tedavisi gördüm işe yaramadı yumurtalarım bana mısın demedi. Sanırm bir keresinde bir yumurta gelişmişti ama tutmadı o ay. Bir defa da gonal iğne tedavisi gördüm pko olduğu için yumurtalarım aşırı tepki verip hiç büyümeyen yumurtalar çok büyüdü bu sefer de ve beş yumurta oluştu çaylamaya hazr. Gebeli oluştu ama ohss denen illet de beni buldu ve 5. Haftada düşük yaptım 9gün hastanede mahfoldum ohss’den dolayı yoğun sancılar çektim yumurtalarım patlayacak gibi olmuştu. Pko’lularda genellikle oluyormuş. Geçen ay da aşılama yaptı doktorum aynı şekilde gonal iğneleriyle. İlk aşılamam tuttu rabbime şükür allah izin verirse 4+3 günlük hamileyim inşallah rabbim bu sefer tutunmasını ve kucağımıza almayı nasip eder. Bekleyen herkese nasip olsun inşallah. Polikistik over evet hayatta çoook büyük bir eksidir ama infertilitede en şanslı grup biziz kızlar yumurta bol allaha şükür ve gelişiyor tek sıkıntı fazla fazla gelişmesi. Bunun için de doktorunuz iğnenin dozunu ayarlıyor rabbim yardımcınız olsun sorusu olan sorabilir çok araştırdım ben birçok şeyde bilgi sahibi oldum artık☺️🙏🏻