HilalEmre Merhaba hanımlar, 20+6 dayım bugün itibari ile sağlık ocağındaki hemşire ben seni arayacağım demişti aşı için ama henüz aramadı acaba zamanı var mı yoksa 20. Haftada mı vuruluyor ?
dika HilalEmre merhaba bende 21.hafta oldu vurulacam doktorum öyle uygun gördü yani bugün vurulacam sabah sağlık ocağına gidip rutin kan alımı yapılacak ve tetonoz aşısı yapacak
dika HilalEmre hemşire aradı 20.haftamda ona doktorumun 21.haftamda yapılsın dediğini söyledim tamam dedi pazartesi mutlaka gel tamam dedim 21 oldum bugünle 9 da sağlık ocağında olacam.
Bubu_ HilalEmre beni hemşiremiz aradı 2 gün önce falan 27 haftalıkken gelmen gerek tetanoz için yine arayıp hatırlatacagım dedi bide şekere falan bakacaklarmış açlık tokluk falan baya da ilgililer kızımda da yaptırdım ama kaçıncı hafta hatırlamıyorum ☺️
ceren-123 HilalEmre 20 de gel demişti hemşire gittim ellerinde aşı yokmuş ben seni arayacağım dedi gün geçme ya da bunun herhangi bir haftası var mı acaba biliyor musunuz?
Cigdm725 ceren-123 ben de tek doz vuruldum hemşire banada arayacam dedi ben aradım noldu diye aşi yok bekliyoruz dedi hafta geçti hala aşi gelmedi dedi bana eczaneden alın gelin vurayım dedi öyle yaptık çünkü haftası geçti mi olmuyor mus
Cicikiz HilalEmre bizde 21 haftalık olduk bugün geçen hafta aradım hemşire bebeğin hareketlerini tam hissediyormusun ďiye sordu hayır nadiren hissediyorum dedim bu güne attı 2saate fln giderim 20 haftalıkken yapılıyor diye biliyorum hemşire bebeğin hareketini tam hissetmiyorsan haftaya gel dedi
Mhtpdrmz06 HilalEmre perşembe 25. Haftama giriyorum canım tam 24. Haftamda hemşire aradı yarın olucam aşımı
HilalEmre Havvabektas doktorum tek doz yeterli olur dedi bende tek doz yaptıracağım kan değerlerinden sonra