Kızlar Benim zaten 2 haftadır 2 cm açılmam ve düzensiz sancım vardı bugün çok hafif hissettiğim sancıyla annemin zoruyla hastaneye nst çektirmeye geldim yine yüksek ama düzensiz sancım çıkıyordu nst çekildi doktorum 2 saat sonra tekrar nst için gelsin dedi 4 de tekrar geldim hastaneye ebe kontrol etti nst çekildi açılmam 4 cm olmuş ama ben baya rahattım doktorum yine 2 saat sonra tekrar nst için gelsin demiş biz çıktık hastaneden biraz yürüyüş yaptık eşimle oturduk bi tatlı yedik ama benim ağrım değişmeye başladı hastaneye gidelim dedim 5 de hastaneye tekrar geldik ebeye ağrım arttı biraz dedim (adet ağrısı gibi bir ağrı)kontrol etti 6 cm olmuş biraz şok oldu hızlı ilerlemesine benim ilk doğumum çünkü doktorumu aradı doktorum geldi 20 dk sonra o kontrol etti 7 cm dedi neyse ben biraz daha egzersiz yaptım pilates topunda zıpladım ağrılarım artı bu arada saat 8 oldu tabi burdan sonra sancılar bastırmaya başladı ama suyun daha gelmemişti doktorumda patlatmadı inatlaştı biraz kendi gelsin diye 8 buçuk gibi ağrılarım çok sık gelmeye bsşladı 40 saniyede falan geliyordu bu sancılar biraz zorluyordu beni ebeye doktora söyleyin lütfen patlatsın suyu artık yoruldum dedim sürekli zıpladım yürüdüm yordu beni doktor artık geldi kontrol etti patlattı suyu sonra ıkınma hissi gelmeye başladı 3-4 defa ıkındım ve bi anda bebeğimi kucağıma verdiler şok oldum o an öyle bi rahatlama geliyor ki anlatamam ten tene temas yaptık ilk emzirmemi yaptım orda sütüm gittimi pek emin değilim ama 10 dk faln bekledik sonra babası kordonunu kesti bebeği giydirmeye aldılar bana da dikiş atıldı ben biraz ıkınmada zorlandım aslında bildiğim birşeydi eğitim almıştım ama o an insanın beyni duruyor dopumhaneden kendim ayakta çıktım şuan hastanedeyiz hâla sabaha taburcu olurım biraz uzun oldu ama benim doğum hikayem böyleydi