Önceden yaptırılmasından yanaydım insan böyle bir şeyi nasıl yaptırmaz diyordum 50 mg ile yükleme yaptırdım yüksek çıktı 75 ile tekrar denediler içemedim çok çok çok kötü oldum hayatımda böyle olduğumu hiç hatırlamıyorum, sonra eve ölçüm cihazı aldım yediklerime dikkat ederek sürekli ölçtüm bir kez bile yüksek çıkmadı en sonunda da doktor bence senin şekerin yok dedi çekildi kenara yani var mı yok mu biz ne yaptık niye yaptık hiçbir şey anlamadım valla o yüzden artık yapılmalı diye savunmuyorum açıkçası açlık tokluk ölçüp yine de yüksek çıkıyorsa o zaman belki değerlendirebilirsiniz bence durumu