Ark ilk zamanlar gibi miğde bulantım yok sadece sabahları ve fazla yediğim zaman yada tiksindiğim birşeyi yediğim zaman kusuyorum bende bilmiyorum ki neden böyle iştahım açılması lazım ama açılmadı bebeğimin kilososunda yada gelişiminde de bir sıkıntı yok sadece iki gün önce aşırı gaz sancısından acile gitmiştim