y-eda Kızlar 30+5im aşırı kanama var durmuyor şöyle ki kan takviyesi yaptılar o derece böyle bir şey yaşayanınız varmı aranızda. Bebekte sıkıntı yok ama kanama nerden bilmiyorum
Kayraninnannesi y-eda Böyle birşey için en iyi yorumu doktor yapar aslında çok geçmiş olsun 😞 doktorunuz birşey demedi mi o hafta için kanama normal değil kan takviyesi dışında birşey yapmadılar mı ki