Busra_bugraaa ilk kalkışta aşırı zorlandım sonrası Tuvaletini yaptırmaya çalışıyolar bi süre hiçbişey yiyemiyorsun haliyle sütünü etkiliyo falan bi yandan da bebek emzirmeye çalışıyorsun uykusuzluk içinde yaşıyorsun bunları tabi ben daha önce 2 tane normal Doğum yapmış biri olarak söyleyebilirim ki normal Doğum hayat kurtarır😆 ama hastaneden çıktım evdeki acılar daha kötü ilaçların serumların etkileri geçmeye başlayınca acıyı daha çok hissediyosun zorunlu olmadıkça normal doğum yapsın herkese tavsiyemdir! 👍🏻