Gzdef12 39.haftadayım ve sancılarım çok az oluyor, doktorum normali destekliyor ve bekleyelim diyor,bir yandan reflü bir yandan vajinal enfeksiyon var fitil kullanıyorum bu yüzden, sizin de enfeksiyon oldu mu yüksek derece de kızlar
Nerminumay Bende 39 dayım sancı yok nst deki hemşireye soruyorum kızım yalancı bile yok diyor 😅 tümmm tuşlara bastım başından beri normal istediğim için yürüyüş pilates vs düzenli yaptım artık gelmezde bıçak altına yatarsam kızımın tercihi olur 😅
Nerminumay Enfeksiyon bende 2. Trimesterde olmuştu enfeksiyonu önlemek için verdiği ilaçta mantarı tetiklemişti ( mantar çok daha zor )