mihraninannesi02 Kızım olacak ve isim arayışındayım güzel farklı ve anlamlı kız isimleri önerir misiniz aklımda hiç isim yok evlenmeden şunu şunu koyarım derdim evlenip çocuğun olunca öyle kolay olmuyormuş 🥲
gaydirigubbakcemilem mihraninannesi02 kızımın ismi Beril 🌸 çok seviyoruz ismini ben son zamanların popüler isimlerini sevemiyorum nedense belediye dağıtmış gibi herkesin bebesinin ismi aynı
ykaya18 Son zamanlarda çok fazla aynı isim duyuyorum, herkesin tercihine saygım sonsuz fakat bir ismi çok sık duyunca istemsiz soğuyorum, çocuk okula başladığında bir sınıfta 3-4 tane Aden Asel Lina Mila İnci falan olacak muhtemelen 🙈 Biz Bade veya Derin düşünüyoruz henüz belli değil 💚
mihraninannesi02 ykaya18 evet özellikle aden asel tamam anlamları çok güzel ama maalesef artık herkes bu isimleri takıyor farklı olsun istiyorum o yüzden 🥲
mihraninannesi02 gaydirigubbakcemilem bende sevemiyorum hep aynı isimler gına geldi belki farklı duyarım diye birde buraya yazayım dedim🥲
gaydirigubbakcemilem mihraninannesi02 evet bende çok kararsız kalmıştım ama beril ismini duyunca takıldım kaldım herkeste beğeniyor çevremdede yok hiç 🤭
mihraninannesi02 gaydirigubbakcemilem anlamı da güzelmiş adıyla yaşasın inşallah🌸 bizde kızımıza güzel bir isim seçebiliriz umarım 🥲
suyolu34 mihraninannesi02 benimde kızım olucak inşAllah, biz bi kaç isim arasında kaldık, aysima,Lavin, Güneş, Neva, Gökçe, Hüma,kumsal hala karar veremedik sizede fikir olur belki ❤
mihraninannesi02 suyolu34 hepsi çok güzel bende kararsız kalırdım eleye eleye gidin bence anlamlarına da bakarak 🥲 teşekkür ederim 💚
Zeynep9120 mihraninannesi02 kızımın adı Minel Sare :) şimdi tekrar gebeyim kız olursa Meryem Lina düşünüyorum
Eyseca 35 haftadayim hala kızımın ismi yok içime sinen isimde yok çünkü hep aynı isimler var tavsiye istiyorum yine aseller umaylar parlalar Lina mila lilalar gökceler doğalar hep aynii isimsiz kaldı çocuğum
mihraninannesi02 Eyseca yaa çok haklısınız hep aynı isimler 🥲yaklaşmışta doğumunuz çok merak ediyorum ne koyacaksınız acaba😅 hiç mi fikir yok aklınızda
Merveztekinvar Hazel düşünüyorum Çok eskiden okuduğum bir kıssada Hifa ismini beğenmiştim, ona uygun olsun diye ararken buldum bu ismi ve tek isim bunu koymaya karar verdim. Hazal ve Hazan da vardı ama Hazel daha güzel geldi bize :)
Eyseca mihraninannesi02 inanın bende çok merak ediyorum adı ne olacak hastane hediyeligi bile yaptiramadim hala ismi yok diye 😂 eşim sahra koymak istiyor ama Çöl bereketsiz verimsiz toprak sonuçta anlamini beğenmediğim için ben istemedim ayrıca isminin anlamını taşır bence çocuk hayatı kuru kuru geçmesin dedim 😂