Be65tul bebiş kıyafetlerini yıkadım alınacak eksikleri tamamladım. beşik evet hazır. halıları yıkamaya gönderdim. temizliğe de aysonu ekim başı gibi girişcem açıkcası ben. hastane çantasınıda bu hafta yapıcam. ekim ortası gibi bebişlerimiz gelirler çünkü anca son bi kaç haftaya iş bırakmazsak yeterli gibi. sürpriz yapıp erken gelmeseler tabii :)