Findikannesi Kizlar normal dogumdan sonra atılan dikiş acitiyo mu ve sonra gidip o dikişleri aldiriyormuyuz yoksa kendimi çıkıyor yasayan varsa bi aydınlatsın lütfen
seyma281015 Findikannesi kendiliğinden düşüyor aldırmıyorsun. Ben uyuşmamıştım sanırım gayet hissetmiştim valla hiç hissetmeyenler de var ama bana Doğum yapmaktan zor geldi o dikiş.
Asafeymeninannesi Findikannesi henüz yaşamadım arkadaştan edindiğim bilgiler söz konusu Doğumdan 1 1.5 hafta sonra dikişler kurulduğu için canını yaktığını ve idrara rahatlıkla çıkamadığını söylemişti lakin o yaşadı diye sizde yaşicaksınız diye Bi kural yok
tomurcukannesi Findikannesi ben hiç hissetmedim sonrada aldırmadım kendi kaynadı heralde doktor bişe demedi
seyma281015 Findikannesi Tabiki gerekiyor. Beni de uyuşturmuşlardır yani ama ben hissettim yani her bünye bir değil.
dilcey Findikannesi kendiliğinden düşüyor benimde çok dikişim oldu iki doğumunda da şuan sırf dikiş korkusundan sezeryan istiyorum doğumlarda tek aklımda kalan dikiş acısı uyuştırduk diyorlar ama uyuştuğu falan yok yani
Busra_bugraaa Srfn11 inşallah canım instagramda @draslihanyazicioğlu nu takip edin onun hastaları hep dikişsiz perine masajı önerdiği için çok faydası oluyormuş doğumu da kolaylaştırıyormuş
YummyMummy Findikannesi bana uc dikis atilmisti hic hissetmedim ben o esnada. Sonrasinda cok canim acimaya basladi otururken fln ozellikle ben dikisten saniyordum meger anal fisur olmusum asil kabusum oydu benim. Aylarca cektim o catlak belasindan 🤦🏼♀️ Yani illa bi skntilar olabiliyor ama hersey geciyor nihayetinde