Gizem-1009 Merhaba kızlar sorum burayla çok alakasız olacak kusura bakmayın Samsung bulaşık makinesi kullandınız mı nasıl kullanışlı mı
Leylaaa_46 Gizem-1009 Arçelik kullanıyorum memnunum . Samsung arkadaşım kullanıyor memnun değil değiştirecekti
ads42 Ben kullanıyorum memnun değilim temiz yıkamıyor her türlü tableti denedim aynı bende mi sorun acaba derken arakdaşımda aynı marka kullanıyor oda memnun değil
Evrimnbe gaydirigubbakcemilem bende beko kullanıyorum sizinki hangi model bilmiyorum benimki önü cam olan 8 programlı ama cam ürünlerimi buğu yapıyor zamanla bulanık bulanık oluyor. Yıkamasından yana sıkıntım yok ama cam ürünlerimde sorun yaşıyorum malesef düzenli bardak değiştiriyorum
ads42 iremarsln37 aynen ve kokuyor hep bulaşıklar özellikle bardaklar elimde yıkıyorum değiştirmiyoruzda varken ne gerek diyor eşim para gitcek diye bence 🫣😲kalabalık misafir geldiği zaman kullanıyorum 😁
esrasucusen Bende 3 yıldır samsung kullanıyorum hiç memnun değilim hem hiç güzel yıkanıyor hemde aşırı koku yapıyor
denizleo09 Eski Samsung çalışanıyım bence Samsung’un yapamadığı tek şey bulaşık makinesi , kime satsak sorun yaşamıştık
Gizem-1009 denizleo09 buzdolabını kullanıyoruz memnunuz dedim almışken o markadan alalım iyi değil demeki
denizleo09 Gizem-1009 buzdolabı , kliması her şeyi çok güzel ama bi tek bulaşık makineleri sıkıntılı çok tuhaf bi şekilde
12_annee Gizem-1009 ben kullandım çok kötü yıkamıyor makine denemediğim deterjan kalmadı bi bulaşığı 3 kere yikatiyordum artık nefret geldi bana ve içi çok dar
Unzle46 Gizem-1009 ben Profilo kullanıyorum bütün elektronik eşyalarım da Profilo ve bulaşık makinamdan cokkkk memnunum
Bir_nazenin01 Ablam kullanıyor hiç memnun değil iç çekmeceleri paslandı ve boyası kalktı ben altus kullanıyorum aşırı memnunum
Gizem-1009 Tutaste_ buzdolabını aldık 2 yıldır çok memenunuz belki bulaşık makinesı da iyidir diye alakalım dedik