Kzılar dün gece tansiyon yüksekliğiyle geldim 34+1 2460 mış kilosu 2 parmakta açılma var dediler yatış yaptılar sancı bakıyolar sancı çıkmıyo normal idrar ve kanda temiz bişey çıkmadı 24 saatlik idrar topluyorum şuan serum takıyolar ama neden taktıklarını vilmiyorum çevremdekiler doğumu1-2 hafta ertelemek için diyolar yaşadıklarımı yaşayan varmı en azındn banada bir fikir verir erken doğarsa küvezdemi kalır nasıl olur