Kızlar 👋🏻
30+3 deyim şuan. 2.gebeliğim ve tecrübe etmediğim bir şeyi çok merak ediyorum ☺️
Bazı hamileler şey diyor, bebek döndü hissettim, geriniyor,takla atıyor vs.
Ben bunları hiç hissetmiyorum yani evet tekme atıyor yada popişini bir yere dayıyor ama onun haricinde diğer hareketleri nasıl ayırt ediyorsunuz? Bu neyle alakalı hep merak etmişimdir🥰 Siz hissediyor musunuz bu kadar detaylı?