Kızlar persmebe günü 527 beta ile gebe olduğumu öğrendim bı sure daha geçsin keseyi görmek için doktora gideyim diyordum ki bu akşam peceteye pembemsi leke geldi akıntı ile karışık sabah doktora gideceğim ama moralim çok bozuldu ilk gebeliğimde çok sıkıntılı geçmişti yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum 😔 yerleşme kanamasi ne zaman olmuştu sizlerde ne şekildeydi acaba 4+3 um bu arada