aden026 36+2 yiz ve son birkaç gündür çok fazla karın ağrısı çekiyorum kasılma vs dışında yani normal mi ki yaşayan var mii? Böyle Can acitici bir ağrı, sabah kontrolümüz var.
Ayseygtt12 aden026 gittimizmi acaba hastaneye ne dedi doktor benim de karnım ağrıyor da geçmedi bi türlü yürümekte çok zorlanıyorum
aden026 gaydirigubbakcemilem evet aslında olabilir, böyle tarifte edemiyorum ama çok can acitici bir agri :((( 35 te kasilmalarimds çıkmıştı nst de korkutuyor
gaydirigubbakcemilem aden026 sade soda içmeni öneririm her gün bir tane rahatlatır gazsa zaten umarım sorun yaşamazsın sağlıkla kavuşun 🌸