Buseharmanli tam o korkuların içinden cıkamadıgın noktada seni en cok rahatlatacak kim varsa hemen onu ara. Bende senin gibiydim ben sezeryan olucam yapamıcam der dururdum sonra babamı arardım o hemen o düşünceleri terket harika bir cocuk doğuracaksın yapacaksın derdi ve nitekim oğlum sağlıkla normal doğumla doğdu simdi kardeşini bekliyoruz Allahım nasip ederse yine normal istiyorum diyecegim o ki yaşadıkların cok normal ama kafada bitiyo iş istersen yaparsın.. 🧿🤲🏼