Kızlar bebeğim yaklaşık bir haftadır hırıltılı solunum alıyor. Özellikle emerken ve uyurken nefes alması farklı . İlk başta geceleri nefes alamıyor gibi anlık refleks olurdu ama azdı sonradan hırıltı oldu. yenidoğan döneminde normal diyor ama yaşayanlar varmı? Balgam var çıkaramıyor gibi