Bsssse Selamm Annişler 🩷 Salı günü tüp bebeğe başlıyorum , süreçleri kolay mı zormu korkuyorumda tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻
Sedabadak Bsssse tüp bebekle 2oglum var şuan kendiliğinden hamile kaldım rabbim emeginizi boşa çıkarmasın ins ben kimseye söylemedim her kafadan ses çıkıp modelim bozulmasın diye sessiz sedasız tedavimi.oldum
koza08 Bsssse ben de tedavi aşamasındayım. Geçen hafta yumurtalarım toplandı. Dün de embriyolarım donduruldu. Transferi bekliyorum heyecanla. Başta ben de başlamadan çok korkuyordum tedaviden. Özellikle göbekten iğne hiç yapmamıştım. Ama işin içine girince her şey su gibi akıp gidiyor. Boşuna korkutmuşum kendimi. Gayet normal ilerliyor süreç. O yüzden tedirgin olmayın hiç. Bu aşamaya kadar aklınıza takılan merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz. Detaylarıyla anlatırım. Çünkü insan ne yaşayacağını bilmeyince korkuyor en çok. Ben buradaki arkadaşlardan çok şey öğrendim. Süreci daha kolay geçirdim bu sayede
1Anneadayiiii Bsssse çok güzel yorucu stresli ama sonunu düşünerek ilerlersen hiçbir adım sana koymaz Ben bodoslama daldım tüp bebek tedavisine 2. Aşılamayı denedik tutmadı adet olunca doktora gittim doktorum ne de olsa geldiniz buraya kadar başlayalım tüp bebeğe dedi ve başlamış bulundum ama Allah razı olsun doktorumdan böyle beni cesaretlendirmesi çok hoşuma gitti ki ben 30 yaşımdan sonra düşünüyordum tüp bebek 🫣 adetin 2. Günü gittim ipnelere başladık 8 gün iğne kullandım 8. Gün akşam çatlatma iğnemi oldum 10. Gün pazartesi sabah yumurtalarım toplandı 8 yumurtam toplandı 4 ü olgundu ve döllendiler hepsi cumartesi sabah 2 tanesi transfer edildi 2 tanesi de donduruldu 12. Gün kan testimde pozitifi gördüm şu an 4+2 olarak hamişim 😍hem zor hem o kadar güzel bi süreç ki her günü ayrı heyecan bence güzel düşün güzel olsun canım ilaç saatlerine dikkat et aynı saatte içmeye özen göster iğnelerine çok dikkat et özellikle iğneler insanı çok yoruyor ama gözün korkmasın alışacaksın bundan bir hafta önce iğnemi yaparken yere yığılmıştım ben eski iğne yerime denk gelmiş çok zorlandım oturup ağladım yarım saat sonra kalkıp ağlaya ağlaya yaptım iğnemi vazgeçmek yok Rabbim en güzellerini nasip etsin inşallah hayırlısıyla sağlıkla kavuşursun sende bebeğine sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin biraz uzun oldu kusura bakma 🌸🫣
Bsssse koza08 çook teşekkür ediyorum 🙏🏻 sizden bunları duyunca içim azcık rahatladı embriyo döllenme süresi beni çok tedirgin ediyor birde transfer sonrasında neler yapmamız gerekiyor neler yapmamamız gerekiyor siz en çok nelere dikkat ettiniz bu arada yeme içme konusunda uzm diyetisyen ile yönetiyorum süreci
koza08 Bsssse zaten tamamen doktor yönlendiriyor sizi. Hiç sonraki aşamaları düşünüp stees yapmayın. Hepsi sırayla gidiyor. Önce adetin 2. günü doktora gidiyorsunuz. Belki öncesinde de görüşebilirsiniz. Vajinal muayene yapıyor. Her şey yolundaysa durumunuza göre iğnelere başlıyorsunuz. Doktora giderken tüm önemli tahlilleri yanınızda götürün. Rahim filmi eşinizin sprem sonucu amh kan değeri ve tsh.
Bsssse koza08 hepsini hallettim iğnelere başlayacağım ⅘ yumurtam anca toplanır döllenme süreci korkutuyor
koza08 Bsssse tüp bebek tutma ihtimali en yüksek tedavi hiç canını sıkma neticede tek bir embriyo bile yetiyor. Zaten doktor hastanın durumuna göre iğneyi ayarlıyor. Bu süreçte çok dikkat edilecek bir şey yok. Sağlıklı beslenmeye özen göster, paketli gıda tüketme.
Bsssse 1Anneadayiiii Okurken tüylerim diken diken oldu inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏🏻😍
Bsssse koza08 tüm paketli gıdaları bıraktım canımm çok teşekkür ediyorum moral oluyor yazdıklarınız 🩷
Mzzz Caniim öncelikle süreci akisina bırak ve evladına kovusmak için son 1 adım olarak gör keyif almaya bak ben hiç zorlanmadım sadece muayne olmaktan sıkılmıştim 🤭
mrp2023 Bsssse güzel heyecanlı bi süreç, iğnelerini ve ilaçlarını düzenli doktorun dediği saatlerde yapmaya dikkat et, stresten uzak dur sağlıklı beslen uyku düzenin olsun eşinde sende sağlıklı beslenin embriyolar oluşana kadar bu çok önemli
1Anneadayiiii Bsssse Allah razı olsun canım amin inşallah 🤲🏻❤️ Rabbim sana ve isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu çok güzel geçsin sürecin 😍❤️
Mzzz Bsssse canım bizi bizden başkasi anlamaz inan ki her şeyi bebeğin için yapacaksın olabildiğince stresten uzak dur düşünmemeye çalış sağlıklı bol yesillikli beslen ben transferden sonra yemeklerin yanına mutlaka salata yapardım paketli gidalari zaten çıkarmıştım tabi sonrası takdir ilahi rabbim kimsenin kucağıni boş bırakmasın sizlerinde bu ugraslarinizin ödülünü versin inşallah 🤭🙏🙏🙏